Alla hjärtans dag

Imorse vakna skit ungen vid halv 8, knäppte på en film i hopp om att få sova en liten stund till.. Men de gick inte för sig :P haha.. Upp å hoppa!! Åkte till mamma/mormor vid 10 tiden nån gång. Va där å åt lunch sen åkte vi till hundklubben å prata lite inför utställningen å så, mamma följde oxå med :) Tilda blir så glad av alla hundarna! :) hihi goding!

Efter vi vart på klubben åkte vi å skjutsa Tilda till Annelie å Rävas. Sen åkte jag å mamma till huset. Conny greja där. Visa för mamma hur de kommer bli :) Skjutsa hem mamma å sen åkte jag å handla. Nu ska jag laga god mat till min älskade älskling å mig :)

/K

Kommentarer
Postat av: malin

jo de blev ju go mat pizza :)

2010-02-15 @ 01:03:18
Postat av: Kickis

JA hemskt, men de va inte riktigt de som va planerat ju ;) haha

2010-02-15 @ 13:11:18
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0