Vannsätter

Idag på förmiddagen kom de en tant från Folksam å pratade sparande med mig och Conny. Och lite försäkringar å så :P Så nu äre bara å börja spara pengar :P haha..
Nu sitter jag i vannsätter hos mamma medans Conny är inne på verkstan å donar med min bil :)
Baloo ligger brevid mig om han inte är i köket å är i vägen för mamma som lagar mat ;) hihihi..
Snart kommer Tildan hit oxå, då blire körigt ;)
Benet börjar bli lite bättre nu iaf.. Gör ont fortfarande, men inte lika ont! Å jag har nog alla de tänkbara färgerna på benet ;) hihi..

Äsch, nu skiter jag i de här.. har viktigare saker för mig än sitta här ;) hihi..

Älskar dig Conny! <3

/K

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, umgås med mamma!!!!!!!!

2009-09-19 @ 22:49:01
URL: http://marinacoberg.blogg.se/
Postat av: Kickis

Jaa jag gjorde ju de :P

2009-09-20 @ 15:54:58
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0