Utsläpp

Imorse åkte jag å Eve å släppte ut hästarna typ 06:20 så man är skapligt trött när man börja jobba klockan 8! Sitter här å jäspar hela tiden :P haha..

Idag är min bästa bordskamrat sjuk! :( Snyft, hur ska jag klara min dag utan henne?? :( Krya på dig bästa Anette!! <3

Igår ringde dom från operation å ställde lite frågor, eller rättare sagt mycket frågor! Dom ska försöka lägga in min op tid på en fredag för då är Conny hemma. Dom ville att jag skulle ha nån hemma efter op eftersom jag kanske blir sövd. Plus att jag måste ha nån som kan skjutsa å hämta mig. Nä fy fan va skönt de ska bli att få de gjort!

Efter jobbet idag blire lite stressigt! Slutar 17:15 å då ska man åka å ta ut pengar, hämta vovven å åka till stallet, hovslagaren kommer klockan 18!

Sonatins schema den här veckan:
Måndag: Skritt
Tisdag: Ridbanan
Onsdag: Skoning/vila
Torsdag: Hoppträning
Fredag: Dressyrträning
Lördag: Skritt/Vila?
Söndag: Markarbete - ridbanan

För hoppningsvis följs detta schema ;) Haha..

Imorn äre torsdag, då kommer min underbara älskling hem!! Längtar så jag snart dööör!

Kommentarer
Postat av: An1

Jag är snart tillbaka!! =)

Får se vad de säger idag, kommer nog säkert tillbaka imorogn igen. =))



KRAAAMAR på dig finast

2009-09-09 @ 09:39:36
Postat av: Kickis

Ååh hoppas hoppas hoppas! :D

Å Hoppas de går bra med!!! :P

Kramar

2009-09-09 @ 09:49:18
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag fick inte köra bil på 24 timmar efter min operation tror ja de va. Kom hem 14 från Bollnäs och 9 dagen efter vaknade jag men va ändå trött:)

2009-09-10 @ 12:05:19
Postat av: Kickis

Nä de är nog bra att ha nån som hjälper en! ;) Å jag kommer bli typ invalid där några dagar! ;) hahaha

2009-09-10 @ 13:26:40
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad är de du ska operera då?

2009-09-11 @ 13:57:00

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0