Utsläpp å magvärk

Eve ringde klockan 06.30 imorse, båda hade sovit över! Vi skulle va i stallet å släppa ut hästarna halv 7 ;) ooooops! vart visst lite brottomt ;) Äsch, vi va väl där 06:35 då :P haha..
Sen när jag kom hem fick jag sån sjuk magvärk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! (brukar få så ibland! känns typ som om tarmen vrids om 50 varv å att organen i min kropp ska sprängas..) Så jag ringde å sjukanmälde mig :( De är de värsta som finns att få de där! Helt stört ont gör de! Kan inte sitta, stå eller ligga när jag får så :( Stog typ i duschen å spola varmvatten på magen i en halv timme.. Somna om tillslut å vakna med mycket mindre smärta, pjuh!! Men då hade jag fått huvudvärk istället.. Jess vilken toppen dag... not!
Conny skickade sms om att han mådde dåligt oxå, kände sig febrig å hade ont i halsen :( Tur att de är torsdag imorn så han får komma hem! :) Great!
På fredag åker jag å Eve till fjällen å kommer hem på söndag! Fan va skojigt de ska bli! Ska bli skönt att komma bort oxå! Vi ska rida en av dagarna där, halv dags tur på islänningar står på listan! :) MYSIGT! Å är jag kommer hem har jag en helt ny bil eftersom Conny ska fixa till den ;) hihi.. spännande!
Aja, nu ska jag fortsätta kolla på tv ett tag!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0