Söndagsmiddag med migrän

Igår kväll kom Helene å Lars på middag hos oss, fast en annan låg ju så klart med migrän när dom kom. Baloo låg med mig i sängen hela tiden (tills Conny sa till han att han inte fick ligga där inne för jag skulle få va ifred :P) Så himla mysig lilla hjärtat! Älskade älskling lagade maten, så super duktig! :) Vi åt tacos, Conny stekte köttfärsen å Lars hällde på kryddan ;) haha Team work! ;) Älskling kom in till mig på pussa lite på mig å sa att maten va klar. Han är så jäkla mysig! :) De va verkligen trevligt att ha dom hemma. Vart mycket prat å skratt å skvaller! Himla kul hade vi! Dom är så söta Helene å Lars! :) hihi.. All lycka till er vännen!

Å Helene, jag är så himla glad att jag kan prata med dig! De är så lätt att prata med dig å du förstår verkligen vad jag pratar om! De betyder så mycket att ha dig som vänn å jag känner att jag verkligen kan prata med dig. Jag behöver en sån som du! Tycker verkligen att ditt förslag om söndagarna är toppen! ;) Du betyder mycket för mig vännen, de finns inte många som du! Tack!

Idag ska jag till doktorn å hoppas att han kan se till att de blir bra nu! Gå ner på 80% med 20% sjukskrivning.

Den här helgen har vart toppen (förutom att jag börjar bli sjuk med förkylning, suck!) Haft en hel del trevligheter för oss! ;) hihih..
Aja, nu har jag inte tid för de här längre! ;)

/K


Kommentarer
Postat av: helene

tack vännen! dina ord värmer! håller med dig, det blev en riktigt trevlig kväller trots ditt onda huve... =) klart jag finns där för dig - du är ju "familj" nu jue ;) ser fram mot krogkvällen - det ska bli så super niiiice! =) (grabbarna mekar o vi gör stan osäker) kramisar i massor.

2009-09-28 @ 20:20:15
Postat av: Kickis

Haha jaa de ska bli super super skoj! :D längtar tills de! ;) Hihi. Kramar!

2009-09-29 @ 07:59:27
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0