Skogsprommis

Har nyss vart ute på en skogsprommis med Baloo, mysigt! Härja på å lekte lite.. Lite sök å sånt braigt :) Nu ska jag hoppa in i duschen, vi ska på middag hos Jutto med brud klockan 19 ;) Undra va de blir för smarrigt :)
Har vart duktig å tvättat idag oxå :)

Tror inte de har hänt nå speciellt faktiskt. Igår va Jutto å tjejen här (vet inte va hon heter! haha pinsamt ;)) sen skjutsa vi in Fredda til stan å åkte på donken å åt. Sen hem å myste till Walk the line å nya Fast & Furious :)

Efter vi vart hos Jutto ikväll ska vi åka till mamma å hämta en tavla å lite annat som hon köpt åt mig :) Nice nice!!

Å håll i er nu!! Igår koppla Conny in disk maskinen! :O När Jutto va här så klart! ;) hahaha..

Äh nu ska jag duscha, får se om jag måste hämta conny oxå.. Han håller på å byter hjullager på hans BMW. :P

/K 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0