Nyfiken i en strut! ;)

Hihihi va alla är nyfiken över vad som kommer att hända! ;) hihihi..
Men tji får ni för ni får inte veta än! ;) De kommer garanterat att märkas sen ;) hihihihi..
Gud va busig jag känner mig när jag inte berättar! :D
Men de kommer bli så himla toppen! min älskling är bäst! ;) hihi..
Jag vet inte ens själv när de här kommer hända, bara att de ska hända!
Conny vet mer än mig! ;) Men tro inte att ni kan grilla han heller, för de är en hemlis! ;) hihih..
Han är mystisk min finaste! :)

    Har aldrig känt mig så säker på någonting annat! <3   

Jag älskar dig! Du är de bästa jag har!
Du är mitt liv! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud, tell me :) hoppas allt är bra, verkar vara hur bra som helst :) kram kram

2009-09-15 @ 15:41:52
Postat av: Kickis

hihihihi nyfiken i en struuuuuuuuuut! :D Allt är bra, iaf nästan allt! :P Hihi.. Kram

2009-09-15 @ 15:49:44
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså det är inte rätt att gö så mot sin mamma.....

2009-09-15 @ 21:16:29

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0