Mysmorgon

Igår kväll kom min underbara älsklng äntligen hem! Fast han kom hem sent :( Typ halv 8. Då va de bara att hoppa in i duschen å sen åka å handla så vi fick nå mat i magen! :)
De vart skinkschnitzel med vitlökskroketter å så klart bea sås! ;) haha.. men de vart smarrigt! Eve kom självklart å åt med oss! hihi :) sen vart de massa massa massa mys! Somnade sovandes på Connys axel å vakna på samma sätt. Vi hade sovit i varandras famnar hela natten så jäkla mysigt! Gissa om jag hade svårt att kliva upp å lämna hans trygga famn för att åka till ett ställa där jag inte alls känner mig trygg å stark :( De va inge kul alls!

Efter jobbet igår så åkte jag till stallet för Moa skulle rida Schack en sväng igen :) Lilla skruttis va hon är duktig! Travar å rider lätt! Ville galoppera med lyckades inte riktigt få igång honom :P Hon rider helt själv oxå :) Hihi.. Får se om de går bra för henne å hon fortsätter ta hand om honom å riktigt börjar sköta honom rätt å inte är så rädd så kanske dom tar honom på foder, hihi mysigt att ha lill Larsson i stallet! :D



Ikväll blire kanske race i Gävle med Peter :) Skoj skoj! Ska bli skoj att träffas å umgås lite! :)
Jobbar till halv 7 förstå å främst.. Suuuuuuuuck..
Älskling ska till en polis å jobba lite idag ;) moahahaha, han som hatar poliser ;)

Nää, back to buiessnes

/K

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0