Morgonmys

Imorse kom Baloo å kröp upp å skulle mysa, han la sig mellan mig å Conny så alla tre kunna mysa tillsammans. Så himla underbart mysigt är de! :) <3 Sen åkte Conny in till Solings å jag pallra mig ur sängen å ut med hunden. Halta runt i sandarne :P Haha, undra va folk tänkte egentligen! Tur att jag kan ha Baloo lös iaf! ;)
Idag ser benet hemskt ut, blå från hälen upp på halva benet. Å svälld så jag har ingen fot knöl. :P Blir inte fjällen för mig eftersom jag inte kan rida :'( Jäkla skit!!!
Nu väntar jag på att älskling ska komma hem så vi kan äta mat å åka å hämta min nya biiiil! :D Wiiie!

GRATTIS DIANA Å KENNY TILL LILLA TJEJEN! :) Hoppas allt gick bra!!! Många kramar! =)

Aja, skriver nog mer sen. Orkar inte nu.. (kommer inte ihåg vad jag skulle skriva egentligen)
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0