Min trygghet

Jag vet att jag säger de ofta å kanske tjatar lite om de, men jag kan bara inte få nog av att säga de. Jag älskar dig Conny! utan dig vet jag inte vart jag stått nu! Du är min trygghet och du får mig att le lite mer i de tunga tiderna. Utan dig är jag inte mig själv och utan dig hade jag aldrig orkat! du är min styrka, trygghet och min bästa medicin. Hatar söndagar då jag vet att du måste åka ifrån mig. Har så svårt att somna den natten, vaknar alltid på din sida. Jag har nog letat efter dig under natten. Finns inget bättre än att somna med dig vid min sida, min trygghet! Du är mitt allt, du är hela mitt liv!
Jag älskar dig! <3

Har aldrig känt mig så säker på någonting annat! <3


Inatt har jag vaknat ett flertal gånger för jag haft så ont i mitt ben när jag rört mig. Känns ungefär som den förbannade växtvärken man hade som barn, den som gjorde så ont att man grina å ropa på mamma.
Sitetr på jobbet nu med benet upp pallat på en stol men de hjälper inte :(
Suck.. vill inte vara här, vill hem å lägga mig på soffan å knarka i mig värktabletter :S
meeeeeen, jag har väl inget val antar jag.. de är väl bara att bita ihop..

/K


Kommentarer
Postat av: Jenny (på jobbet)

Jag vill också åka hem, men du har faktiskt en bättre anledning än mig att åka hem.

2009-09-21 @ 12:51:50
Postat av: Kickis

Haha ja jo jag har ju de ;)

2009-09-21 @ 13:43:36
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0