Middagsmys

Imorse ringde telefonen typ halv 10, de va lilla Moa Larsson som ville åka till stallet :) Bara att kliva upp å gå ut med hunden. packa in han i bilen å åka å möta Misan, Moa å Melwin på ica. När vi kom till stallet så höll Ida på å ta in Schack. Moa var överlyckig! ;) Borsta å sadla sen hej å hå så hoppa hon upp, utan nån tvekan! :D Ida fick gå med lite å så ett tag, men sen red hon själv! I både skritt å trav! Super duktig va hon å red lätt å så :) hihi.. Sen åkte vi hem, Baloo väckte Conny å så åkte vi hem till Misan å Linus. Dom ville ha nå rörmokarhjälp :P (Koppla in bergvärme pump å varmvatten beredare eller nå sånt tror jag de va). Guuud va fint deras hus kommer bli när de är klart! :) hihi.. Gissa om jag längtar liiite tills vi kan flytta in i huset! :P
Nu är Conny på verkstan igen å donar med min bil :P Mycket som ska göras för att den ska bli som jag vill ha den ;) Igår lacka han lite som va svart på den, jäklar vilken skillnad de blev! Idag kopplar han in ljud i den :) Niice! Hoppas M3 paketet å fälgarna kommer till veckan bara! Han ska fresten bygga ett nytt avgassystem på den oxå innan den är klar oxå ;) hihi oops!

Nu måste jag hoppa in i duschen innan älskling kommer hem, för då ska han duscha. Sen ska vi åka till Helene å Lars på middag, mysigt! :)
Just ja, måste ju åka till stallet först oxå eftersom de tydligen hade blivit nå strul med höt som blivit ordning gjort åt dom..
Shit, nu tror jag Conny kommer, bäst jag snor mig på! :P

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0