Massage

Middagen hos Jutto å Angelica (jess jag vet vad hon heter nu!!! ;)) va mycket trevlig, å gott va de oxå :) Mycket prat å skvaller, trevligt trevligt! Efter vi vart där så åkte Conny tillbaka till verkstan å bytte klart till svettsdiff på hans bilen :P Idag byter han hjullager. Sen vid 12 åkte vi till bollnäs å hämta Fredda å en polare till han. Dom hade vart på nån MC-träff där.. När vi kom hem vart de bumms in i duschen, conny såg ut som en neger! :O haha. Tror vi somna vid 3 eller nå sånt.

Imorse släppte jag ut hästarna, själv.. Eller själv å själv hör å häpna(!) jag hade Conny med mig! ;) Fast han satt i bilen för han våga inte gå med mig när han såg storleken på alla hästarna ;) hahaha.. Sötnos! Tycker han va söt som ens följde med! =) Älskade älskling!

Igår fick Sontin massage så de blir bara lugn ritt idag, en skritt tur med Eve å Natta i skogen typ :)
Just nu är jag å Baloo ute i Vannsätter å hälsar på mamma :)
Ååh sen måste jag åka å handla oxå.. Suck suck..
Doktorn imorn klockan 11 för min del.. :S
Jaja, nu måste jag va lite social med mamman å hunden!

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0