Måndagmorgon

Jahaa va ska man säga.. Helgen har varit mäkta spännande kan man väl säga.. Hjaa då jag säger då de jag!

Igår skjutsa jag ut Conny till huset så han fick greja lite där medans jag å Baloo åkte hem. Släppte ut han å Tarzan på täckten en sväng så de fick träffas.. Lite gnäbb vart de på dom men mestadels gick de bra :) Hoppas dom oxå kan acceptera varann snart :) Sen va jag ducktig å tvätta massa.. Ungefär 90% av Connys kläder är VRE tröjor (arbetskläder), spännande va? ;) Syrran å Rävas å Tilda kom förbi på besök sen å åt tacos med oss :) Mysigt! Tilda å Baloo lekte som galningar, tillslut fick jag lägga Baloo i ett hörn å ha Tilda i ett annat ;) hahaha.. Sötis Baloo fatta att Tildan va för liten för att förstå att hon inte ska dra han i svansen å kasta leksaker på honom. :P Efter maten åkte jag å Eve till stallet å red, vilket gick skit eftersom Sonatin är brunstig :(
När jag kom hem hade vi besök av Nyström å Fredrik :) Dom satt å drack kaffe å kolla på nån *jäkla* skoterfilm ;) hahah..
När dom åkt hem så pallra vi oss in i duschen å sen vart de maaaassa mys innan Jutto kom å hämta Conny :( Dom åkte till Stockholm igår kväll :'( Va så himla tomt att sova inatt, snyft!
Å ingen vovve fick jag sova med heller :( Buhuu..



Ska åka å köpa ny bil på torsdag när hjärtat kommer hem! En 318is så klart, vit dessutom! ;) hihihi..

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0