Lovly

Å vad underbar kväll de va igår! Finns inge mysigare än när hjärtat kommer hem! :) Hann pussas lite innan jag måsta åka till stallet å sko Natta. Eve åkte å träna Sonatin! :) När jag kom hem så vart de en snabb dusch innan mer mys! ;) Sen va vi tvungna att åka in på Coop å handla mat!
Träffa Fredrik oxå, surra lite med han innan vi åkte hem. Fredrik följde med å drack kaffe, trevlans :) Gjorde skinkschnitzel å vitlökskroketter å bea sås (måsta göra nånting med beasås för Conny tjatar om de ;) hihi) De va smaskt! Eve kom så klart ner å åt med oss oxå! ;) Sen gick Eve å Tarzan upp till sig å Fredrik åkte hem. Vi myste ner oss i soffan framför tvn tills jag somna :P

Å Conny fråga världens sötaste fråga igår! Va de va kommer jag inte säga nu, men ni kommer nog att märka de så småningom! :) Hihi. Jag älskar dig hjärtat! <3

Idag håller han på i huset medans jag jobbar, säkert efter jag jobbat oxå, men han måste hämta mig för jag har ingen bil :P Sålde ju S70n å har inte köpt nån ny än. ;)

Hämtar hem Baloo idag oxå, ska bli såå mysigt! underbara lilla älskling :)

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0