Kryckhoppare med ridförbud

Jahapp, med min normala tur så vart jag ju sparkad av en häst igår! Ont som fan fick jag! Å så klart hade ju jouren stängt så jag fick inte åka in å kolla mitt ben! Imorse ringde jag å sjukanmälde mig för jag kunna knappt vrida foten, aj aj.. Ringt linden å fick en tid 09:20.. hur faaan ska jag ta mig dit tänkte jag sen.. Kan ju inte köra bil... Ringde å messa lite folk.. Alla sov/jobba den tiden på dygnet.. Tur att jag fick liv i Cosmos, tuuuuuusen tack till dig för att du skjutsa mig å hade tålamod dom tre timmarna som de tog hos doktorn!
Åkte ut till Linden, där kikade dom lite sen skickade dom mig vidare till stan på röntken för dom trodde jag hade fått en skelett skada.. Bilderna såg okej ut å jag blev skickad tillbaka till linden igen. Där upptäckte dom att jag kanske hade fått en nervskada.. Så nu får jag hoppa på kryckor och doktorn gav mig ridförbud ett tag.. Dom vill se om svullnaden och smärtan ger sig och att jag inte domnar bort mer i foten än vad jag redan är. Blire värre måste jag tillbaka igen! Fick även smärtstillande tabletter..
Å smarto jag tog ju med mig nå läkarintyg därifrån.. eller så gjorde jag inte de.. Suck på mig! 

Jaja, nu blire ryggläge i soffan med benet högt tills älskling kommer hem (som oxå är hemma å är sjuk, fast i stockholm) sen blire stallmöte.. jippi.....



Så här fint va mitt ben igår kväll.. Nu ser de typ lika ut fast en heeel del blåare!

/K


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas det läker fort gumman!

2009-09-17 @ 15:34:42
Postat av: Kickis

Tack Madde, de hoppas jag med!

2009-09-17 @ 17:53:18
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Annelie

Sällan du med din otur! =/ Var det därför du ringde mig tidigare, när jag skulle ha prov? Du hade kunnat skicka varför du ringde i ett sms så hade jag kommit på en gång! Love you. <3

2009-09-17 @ 22:26:26
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: An1

Men tur att inte lilla benet var trasigt, då hade du varit från mig länge.... =(

Tomt idag utan dig, tur jag slutar tidigt. =)



KRAAAAM på dig

2009-09-18 @ 09:25:15
Postat av: Kickis

Annelie: Ja de va de, behövde skjuts :P Äsch du måsta ju göra provet ju :P Älskar dig med! <3

An1: Jaa de va en jäkla tur de! Hihi! KRAAAMAR

2009-09-18 @ 14:03:28
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra gjort :)

2009-09-20 @ 17:45:57

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0