Knarkare

Hjaa va ska man säga.. Allt dom sa va "skriver ut starkare tabletter åt dig".. Suuuck... vill inte bli en piller knaprare! Känner en person som fick för mycket sånt så de gick över styr.. Som tur va så fick denna personen ordning på detta! Pjuh!

Nu äre bara 1 timme kvar tills jag får ta Connys sportbil, som håller på å vibbrerar sönder för ett hjullager är slut, å åka hem! :P (Vill ju inte åka min fining innan den är klar ;) Men måste nog de ändå, annars kommer jag nog bli ståendes längs vägen nån dag om jag ska fortsätta åka Connys! Han är ju så duktig på att komma ihåg saker han ska göra!!! :P)
 


Å tror ni han har kommit ihåg att koppla in diskmaskinen då? ;) Neeeeeeeeeeej! han har alla saker nu men ändå kommer smartot inte ihåg! ;) hihihi.. Goding!
Jag går en trappa upp med min disk å lånar Eves maskin tills vidare! ;) haha, lämpligt med grannar! ;)

Längtar redan ihjäl mig efter min älskling! Tur att Eve kommer hem idag iaf så jag har nån goding hemma! :D hihi..

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0