Hundsnack

Idag har jag jobbat på Coop, gick toppen å va skit kul! Va lite nervös över att öppna eftersom jag itne gjort de på ca 1 år :P Men de gick super bra :) Efter jobbet handla jag lite mat å åkte hem till min älskling som hade städat å diskat! Han är bara världs bäst! Älskar dig! <3

Jag, älskling å Baloo tog en liten prommis, sen åkte vi till mamma å Jouni å hälsa på. Å här sitter jag nu ;) Conny sitter med mamma å Jouni inne i köket å pratar hundar och hundbeteenden :) Medans Baloo ligger på golvet å sover, sötnosen där! :)

Snart ska vi åka hem å kolla på film å toook mysa innan vi somnar in i varandras famn!

Älskar dig hjärta, längtar tills du vet när! ;) hihihi

/K

Kommentarer
Postat av: Anna Forsgren

Men var ni nu hittat på?!! =) Blir nyfiken ju!

2009-09-14 @ 12:55:47
Postat av: Kickis

Hihi jaa du, de kommer du nog märka så småningom ;)

2009-09-14 @ 13:12:49
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0