Hmm

Tycker de är konstigt hur folk kan bete sig egentligen.. Säger en sak å gör en annan. Gör en sak å säger en annan.. "Nästa gång ska du å jag göra de" "Nästa gång ska du med på de" "vi gör det" "ska vi göra de?" men i själva verket blir de helt annat.. De blir som de alltid blir.. Å en annan hör inte ett ord.. Bara ser på.. men men.. Sånna gånger vet man vart man står och hur de är med vänner.. Tjaa..

Tur att man har de man har säger jag..

Tur att jag har min fina underbara älskling! Han är mitt allt, är värd mer än någon annan å honom vill jag aldrig förlora! Tillsammans med honom klarar jag allt! Han är min styrka å trygghet!
Älskar dig Conny!

/K

Kommentarer
Postat av: Carina

Är du förvånad då?

2009-09-26 @ 10:03:42
URL: http://marinacoberg.blogg.se/
Postat av: Kickis

Nää egentligen inte ett dugg...

2009-09-26 @ 16:25:48
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0