Hjälpreda

Igår efter jobbet gick jag å Eve å Tarzan (eller jag halta väl) till stallet. Jag hjälpte Ida att rida Sonatin å Eve hjälpte Malin med Natta. de va skoj! :) ida fick in de efter ett litet tag! Duktig!
sen gick vi hem igen å blev som två slakt! :P hihi..

Idag fick jag väl inte världens roligaste besked.. Men hoppas att de blir bättre å att de hjälper mig..
Kommer antagligen gå ner till 80% på jobbet oxå, emn de kan vi prata om en annan gång.

Haha idag när jag skulle åka in till stan så titta jag i backspegeln å såg en v70 som jag tyckte såg ut som en civilare.. Körde skit lagligt å duktigt, sen svängde den av. Då gasa jag på lite.. Åsså tittar jag fram å vilka står inte där, ute längs vägen.. Jo två poliser! Oops! Men dom tog mig inte som tur va! ;) Pjuuuh! Hade bara hunnit komma upp i 55/60 typ.. Hehe.. Men va fan så kan de gå ;)
Efter jobbet idag ska jag försöka rida lite.. En barbacka skritt tur kan väl inte benet dö av?! Eller??.. Knapra lite piller så blire nog bra ;)

Hmm.. läre väl jobba nu...

Å du Eve, de kommer lösa sig, du klarar allt, du är starkast! Älskar dig min bästaste bästa vän!
/K

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner mej inte stark, känner mej så liten och ynklig. jag vill ha kontrollen och de har ja inte nu över min kropp!

men jag ska kämpa jag SKA klara mej genom de här!

men ja kommer nog behöva lite hjälp =$

2009-09-23 @ 12:30:01
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/
Postat av: Kickis

Jag förstår att du känner dig så. Men vi får hoppas så sjukt hårt att de inte är de dom tror att de är! Du kommer att klara dig! Du får ALL hjälp du behöver! Finns alltid för dig!

2009-09-23 @ 14:25:35
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Körde du 55/60 på 50 eller?;) haha



Men ta de lugnt! inte ska du rida med ditt ben som de såg ut inte!:)

2009-09-23 @ 21:15:39
Postat av: Kickis

Haha jaa de gjorde jag :P Så hade inte hunnit komma upp i som hög hastighet än där ;) haha..



De gick bra, använde inte benet nå ;)

2009-09-23 @ 21:46:46
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Larsas Jennie :P

Hmm om du inte använde benen hur kom du då upp på hästen?;) haha:P

2009-09-23 @ 22:15:48
Postat av: Kickis

Äsch jag tog de försiktigt, stog på en pall, så va de bara att kaskta sig upp, stog knappt på benet ;) haha

2009-09-24 @ 09:56:16
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Jennie

hehe lät bara så roligt när du skrev att du inte använde benen;):P

2009-09-24 @ 13:36:50
Postat av: Kickis

Haha jaa men äsch då! ;)

2009-09-24 @ 13:42:20
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0