Gym

Har nyss vart hos sjuk gymnasten! Fan va skönt att börja gymma igen! Å han va så bra för han gjorde precis som jag behöver å lyssna å han såg verkligen hur mycket jag älskar att träna å ta i! Han sa "Du tycker om de här va? Du är ganska stark, de märks att du tycker om att ta i. Jag såg hur taggad du blev." Hihi.. De va kul å höra! :)
Synd bara att benet hindrar att jag kan ta i fullt ut. Shit va taggad jag blev alltså! :)
Nu är jag tillbaka på jobbet, alldeles skakis i armarna efter lygnt tyngderna ;) haha.. Guud va kuuul!! :D

Lalalalala.. Nu måste jag jobba! :P hahaha
Hej hopp!
/K

Kommentarer
Postat av: An1

Gymmis, kanske är Conny som kommer känna sig orädd o trygg i dina armar om en månad när du fått gymma... ;)



Kraaaam på dig där uppe

2009-09-23 @ 16:31:08
Postat av: Kickis

Haha de är nog redan så! ;) hihihi näädå! :D

Kram!

2009-09-23 @ 16:59:27
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0