Dyrt hårbök

Igår kväll åkte jag till Peter å umgicks lite med han vilket va väl behövligt! Låg i soffan å prata prata prata å kolla på film :) Himla nice va de! Kom hem igen runt 00 nån gång :P haha.. Va gaaanksa trött när jag skulle upp å släppa ut hästarna imorse halv 7. Ringde Eve som inte heller va vaken så släpade vi oss dit :P haha..

Va till frissan idag. Nu är jag brunett igen :) Skönt! Men de va fan inte billigt att bli de kan jag lova! Dom måsta färga av de svarta, alltså bleka. Sen lägga på ny färg å klippa håret. Hua! De tog tre timmar! ;)
Nu ska jag jobba, 12:30-17:15. Lovly! ;)



Sen i em ska jag någ städa undran lite så de är fint när älskade älskling kommer hem imorn! :P Hihi.. (by the way hade han skickat ett världs gulligt sms inatt igen, men vad de stog får ni inte veta! Älskar han så mycket! =))
Nää, nu måste jag lägga på ett kål så jag blir klar med alla prio ärenden ;)
/K

Kommentarer
Postat av: Anna

Håret vart kanonsnyggt så de va de värt :)

2009-09-30 @ 15:51:58
Postat av: Kickis

Tack Anna, kul! :) Jaa de va de, för de behövdes verkligen! :P

2009-09-30 @ 15:54:36
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0