Desinfektions servett

Torsdag morgon... jääääsp!
Fan allstå, vilke n räser bil jag åker alltså! ;) Råkade sova över imorse, vakna 07:40 å börjar 08:00. fick lite brottom då ;) kasta på mig kläder å in i räsern (alltså inte tävlings räsern utan vardags räsern :P). Va på jobbet 5 i. Tog 5 minuter från parkeringen hemma å inn till jobbet! :) hehe. Mötte polisen på flygvägen oxå, oops! Blir nog fartkoll där idag :S

Ooooh yeeah, idag kommer min älskade älskling hem! Fick en hel del helmysiga sms av han igårkväll/natt! I love it! ;)

Idag ska jag åka å sko Natta, vart bara Sonatin igår. Å Sonatins fötter vart så jävla fina! =) Idag blire träning då med Sonatin. Får se om Natta får vila. antagligen eftersom hon ska skos å då kanske de blir lite sent. :P

Måste desinfektera mitt bord nu.. :(

Ikväll blire toook mycket myyys! =)
Jag älskar dig Conny! <3

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0