Bordsben

De där jäkla skit tabletterna jag fick igår hjälper fan inte! kunna knappt sova inatt heller för jag hade så ont.. Rör jag benet känns de som om de ska sprängas ungefär :S Hua! Vill nästan gråta då :( Men jag är ju en hårding så inte gråter jag heller! ;) Just nu sitter jag med benet uppe på mitt bord på jobbet.. De räcker ju inte med att ha den på en stol. Inatt sov jag med benet upphöjt, men ändå hade itne svullnaden gått ner :(

Idag tog jag min halv färdiga sportis till jobbet, (utan m3paket å dotz fälgarna) eftersom jag inte törs åka connys! Då rasar den väl.. jag menar.... med min normala tur :P

Min fina! :)

Conny, du är bäst, du är mitt allt! <3

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0