Arizona

De brinner kraftigt på Arizona Chemical idag. De kommer itne vara sig likt i Sandarne om inte Arizona kommer va där :S Hoppas de inte brunnit allt för mycket så de måste rivas eller så :S Shit va jobb de kommer försvinna då!! Hoppas de inte luktar massa brandrök hemma när jag kommer hem! :S Folk tycker att de luktar så äckligt av Sandarnes "lilla" fabrik, men jag är lixom uppväxt att ha den fabriken igång, uppväxt med den lukt alla tycker luktar illa. För mig luktar den lixom "hemma" å "barndom". Nu menar jag inte att de lukta/luktar äckligt hemma hos mig, men de är en speciell lukt som väckter många minnen. Annelie å mamma tycker säkert desamma som jag??
När jag slutar måste jag svänga förbi där å se hur de ser ut, om man kan ta sig förbi där, men de borde man väl kunna??

Fick iaf sjukskrivning 25% underbart! Å andra arbetsuppgifter oxå! Pjuh!
Slutar 15:45 idag å 8-15 tisdag, torsdag å fredag. Onsdag jobbar jag 12:30-17:15, niiiice!

/K

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det luktar pengar hemma i Sandarne. =)

Jag höll på att börja gråta när jag läste på Larm-Söderhamn. Älskade Arizona! Vet inte vart det brinner heller, men hoppas att det inte sprider sig till cisternerna och/eller labbet. Hoppas att det bara är en liten del av fabriken som brinner!

2009-09-28 @ 14:57:31
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Kickis

Jaa preics, hoppas hoppas hoppas de inte brinner ner! :(

2009-09-28 @ 15:20:00
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: helene

hmm, brinner... missat det jag!! varit i gävle hela dagen... måste skynda mig att läsa... håller tummarna för dig m jobbet nu - kom i håg att hitta styrkan inne i dig! ta det du tycker om o skit i resten!! =)

2009-09-28 @ 20:22:51
Postat av: Kickis

Haha jaa de har brunnit massor massor! ;) Tack vännen, precis sånt som jag måste höra! =)

2009-09-29 @ 08:00:46
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0