Alive

Alive kan man inte kalla våra system idag på jobbet.. Sååå roligt att komma å jobba när inget funkar :( Å nu äre inte jag som är korkad iaf!! ;) haha.. Men men här är jag å här ska jag vara :P Idag klockan 1 har jag tid hos ortopeden, hoppas dom tänker operera mig snart!!

Igår kväll hade jag de lite läskigt! Skulle hoppa in i duschen typ kvart över 10 å när jag knäpper på lampan så bara small de till så gick den :( jaja, fick duscha med dörren öppen så jag fick in lite ljus iaf :P haha.. Orka ju inte gå upp till Eve ;) Sen skulle jag ladda telefon i sovrummet när jag skulle sova, då funka inget uttag där inne, prova i vardagsrummet, funka inte där heller. Ävan fast tvn funkar i vardagsrummet så kunna jag inte ladda telefon där. Fick koppla ihop massa skarvsladdar från hallen in till sovrummet för att de skulle funka :P haha.. Måste ju ha telefon i sängen eftersom jag har alamet på den ;) Jaja, sen när jag låg i sängen, heelt stilla så börjar den knaka! :O Buhuu va jag ville ha Conny hemma då!! :P

Idag ska jag försöka städa efter jag har ridit! Å imorn har vi äntligen fått tid för skoning, Sonatin ser hemsk ut nu åsså hade hon tappat vänster bak igår. Natta hade oxå tappat samma sko! :P haha.. Eve sa att Natta aldrig tappat en sko under alla de år dom haft henne.. Redan där börjar de läskiga! :P haha..

Aja, ska väl göra ett försök med mina system igen nu.. Suck, önska mig lycka till! ;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0