Rubrik?

Första arbetsveckan sen operationen är avklarad, duktigt av mig med tanke på rörligheten jag har i den tycker jag :P Ska träffa arbetsterapeften på tisdag så kanske jag får nån ordning på den :)

Igår va syrran å Tilda här från när jag sluta vid 12 till 00 :) Rävas kom han oxå, vi åt tacos å hade de gott :) Helene kom en sväng hon oxå på kaffe. Så nu ser de ut som ett bombnedslag här efter lilla stumpis :P hihi..

Imorse gick jag å Baloo ut en sväng medang Conny låg å sov, ovanligt va? ;) Sen slängde jag in våran hund å gick en trappa upp å hämta Tarzan :) Han ville oxå ut å kissa, Eve jobbar idag. Sen så väckte jag Conny för 1711 gången! Men jag gav upp de försöket å gick å satte mig å kolla på tv. 
Baloo ligger på mattan å tuggar ben :) Sötisen hitta en pinne när vi va ute å gick, men den va alldeles för stor för han att bära på, men han försökte bära med sig den en bit iaf :) hihi..

Snart ska jag skjutsa in Conny till verkstan sen får jag väl ta tag i bombnedslaget här hemma! Ser förjävligt ut!!
Undra vad som händer ikväll.. Hmm.. ja, de märks väl..

Hörs sen!
/K

Kommentarer
Postat av: Eve

Förstår inte att du har bombnerslag hela tiden =P

2009-11-14 @ 20:38:51
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/
Postat av: Kickis

Haha de blir lätt så när Tilda har vart här! Å sen så vart de störkigt i köket efter vi lagade mat å åt alla fem :P

2009-11-15 @ 14:26:46
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0