Rätt nöjd faktiskt

Igår efter jobbet åkte jag å Baloo ner till Nate å gick prommis med Lena å Max :) (I de härliga vädret, not) Sen for vi till dagis å hämta Zack! :) Gissa om nån va lyrisk över både mig å hunden ;) hihi, gokillen! :)
Stannade kvar å blev bjuden på middag hos dom oxå, veldigt trevligt!
åkte hem sen å somna på soffan! Baloo va oxå lite trött efter allt lekande med Zack :) hihi..

Idag är jag nöjd över mig själv, har gjort jätte bra ifrån mig på jobbet å till och med suttit i telefonen! :) Tummen upp för mig! Fick ett "Great job" märke klistrat på mitt tangentbord idag av min Team ledare, hihi :)
Slutade halv 1, då åkte jag på ica å köpte lite köttfärs så nu har jag ätit å är mätt å belåten. 
Ska vila min trötta kropp på soffan nån timme innan jag åker till Peter å kollar på film? Mm, de kan bli så, skulle egentligen åkt dit igår men de vart så sent så jag orka inte :P 
Men innan jag kan åka till han så ska mamma komma å hjälpa mig med lite papper jag fick från försäkringskassan idag.. Herregud, ska de va så komplicerat att få ut lite pengar därifrån!? :O

Imorn kommer min älskling hem igen, längtar så sjukt mycket! Tänk att jag hitta den där perfekta killen, the one and only lixom :) Å jag älskar dig mer än allt annat Conny! <3 Å jag längtar till, ja, du vet vad! ;) hihi, puss!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0