Klockrent!

Tusen tack för alla gratulationer och presenter på min födelsedag! :D
Fick en ny mobil av min underbara älskling! :) En SonyEricsson W995, tack finast!
Å av Sofia å Eve fick jag två biljetter till Buddy Holly musikalen! Tuuuuuuusen tack tjejer! :D
Så jag å älskling ska till stockholm den 19e december :) Ska bli super nice!!
Sen fick jag pengar, presentkort, en jacka, en fin lysgrej :P m.m. kommer inte ihåg allt :P

Igår va de fest här! Hej å hå säger jag då! Klockrent va de iaf! :D Securitas kom å hälsa på en gång oxå, men de är sånt som händer när man har en mupp granne!
Äsch bara å stänga balkongdörren å sänka lite så blev de kanon!

Imorse vakna jag pigg å alert, dessvärre så va inte min sambo lika pigg ;) Hihi.. men de blev bättre ;)
Så vi åkte å hämta Helene å Lars sen hämta vi Peter å så åkte vi å käka på Pantern :) Gött!

Nu sitter jag hemma å väntar på älsklingen som är å plockar ut lite grejer ur hans gammla garage :) Ska röja undan massa äckel som finns i denna lägenhet! Blääää!!
Sen ska vi ut å äta med Helene å Lars, å efter de ska min fina älskling å jag kika på film med bästa Nymark :)

Igår plockade jag stygnen efter operationen oxå, handen är i diverse kulörer, men de går nog över snart! Däremot kan jag itne böja på min handled å har typ tappat alla muskler jag hade i den :S Men jag måste försöka jobba på måndag ändå. Jobbar ju fortfarande bara halvtid ändå så :)

Gud, de känns som om de är söndag idag. Fan va skönt de är att Conny är hemma en hel dag till!! :) Toppen!

Nä fy fan, nu äre verkligen dags att göra ett ryck här!!! :O

Conny, du är mitt allt, mitt liv! Jag älskar dig!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0