Grattis!

Grattis till Jennie som fått en liten flicka inatt! Längtar tills man får träffa henne! :)
Å grattis till Jenny som fyller år idag! ;) hihi..

Ja de är skit svårt å jobbigt at skriva med min hand, därför uppdaterar jag inte här nå nu! :/

I helgen va vi å käka på dragonen med Connys föräldrar, helene å lars, mysigt! :) Sen åkte vi hem till oss å helene å lars följde med. Kika på film å myste :)
På lördagen skjutsa jag Conny till busen, han åkte på kryssning. Jag å Helene gick på statt å roa oss! :D de va skit kul! ;) hihi..
Hämta Conny igår igen, vart massa mys! :)

Jag å vovven har nyss vart på långis, skönt att komma ut :) Nu ligger han som död på golvet :P haha..
Väntar på att Eve ska sluta jobba å bli klar i stallet så vi kan äta mat :)

3 dagar kvar tills jag fyller 20! :D Nice!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0