En nära

De finns en person som står mig mycket nära å de finns saker som tynger den personen, å de tynger mig.
Den personen mår så dåligt, å de får mig att må dåligt.
Personen sjunker, de får mig att sjunka.
De tynger mig å får mig att må dåligt för att jag inte kan hjälpa personen hur mycket jag än vill. Jag gör allt jag kan. Personen kommer till mig, pratar, i flera timmar, men jag vet inte hur jag ska göra för att hjälpa personen till toppen. Personen är så grymt viktig för mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan denne.
De är inte de att min energi försvinner, men de värker i mitt hjärta! Jag vill göra allt för att personen ska må bra!
Personen å jag har så mycket tillsammans å de gör så ont i mig att se personen så som h*n är nu. De är inte samma människa längre..

Snälla, låt mig hjälpa dig. Jag gör vad som hellst, bara du låter mig hjälpa dig. Släpp mig ända in å ge mig en liten vägledning till dit problemet sitter.
Du vet att du betyder för mycket för mig för att riskera att förlora dig min vänn!!

När, var, hur, jag finns alltid för dig!

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0