Ellnemys

Igår kom min älskling hem, underbart! :) På kvällen åkte vi till mamma å åt pizza :) Syrran å Tildan va oxå där, hihi lill stumpilumpis! :) Efter de åkte vi ett varv på stan sen ut till Ellne. Kika på film med Peter. Eller dom kolla väl, jag somna :P Låg med fötterna på Peter å huvet på Conny :P haha, som minst måste man bre ut sig mest! ;) haha.. Sov tills filmen va slut typ. När vi skulle åka hem så väckte Conny mig, då hade han satt sig upp å Peter hade lagt sig i sängen. Jag tror jag tog upp lite mycket plats ;) hihi.. Peter hade somnat han med :P
Kom hem typ 01:10 å gissa nån som va trött imorse när jag skulle upp å åka å jobba??? Jaaaag!
Jaja, jobbade iaf då, mellan 8.-11.30 varav jag va på PU-möte i 1 timme, hehe! :D skönt, så ska de va! ;)
Å de är så härligt, för de känns som om de gamla börjar komma tillbaka på jobbet igen! Jag har tagit samtal 3 dagar i rad nu å jag har tyckt att de har vart lika roligt varje dag! hoppas verkligen de fortsätter så! :)
Sen när jag sluta kom älsklingen å hämta mig på jobbet, som han gör varje fredag :) Åkte till huset å hämta hans bil (han ska ställa av den ikväll, eller imorn tror jag) å jag tog min å åkt hem. Conny åkte tillbaka in på verkstan å fixa klart de han höll på med. För en timme sen ringde han å sa att han va klar å va på väg hem, men han har inte kommit än. Tror ni jag blir nå förvånad eller? ;) hihi, goding!
Hmm... undra hur kvällern kommer att sluta jag? Imorn ska jag försöka ta tag i att måla i källaren i huset tror jag. Måste ju fan komma nån vart nu! VILL FLYTTA IN!!!!! :P
Ajaa, hörs sen!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0