Bobelz Nikki Sixx

Igår hämtade vi hem lilla Sixxten. Helt sjukt va söt han är! Man smälter av att bara kolla på honom! :) Baloo å han går jätte bra ihop, super skönt! Lekte gärnet igår gjorde dom :) hihi.. Hade dom inte gått bra ihop så hade dom helt enkelt fåt vänja sig med varann, dom har inte så mycket annat val ;) haha..

Idag va de valpvisning på jobbet ;) haha.. han va fan mer populär än en riktig bebis ;) sötisen min <3

Nu ligger han å sover bland alla skorna :) då passar jag på att kika lite här. De finns inte så mycket tid till sånt nu :P haha..
Snart ska jag laga mat tills Conny kommer hem. Han fick ju oxå semester den här veckan. Så himla skönt! :) Kan han köra på massa i huset! :D Så efter maten ska vi bygga en hage åt Sixxten på gården i huset så han kan va ute lite mer :) Mys hunden! :)

nä nu ska jag kika lite till å sen lägga mig å vila på soffan lite innan herrn vaknar å vill ut å kissa :)
Min goa lilla vovve! :)

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0