Time goes by

Jäklar va tiden går fort! Helene fick mig att inse att jag å Conny snart vart tillsammans i 1 år :) Å lika hon å Lars :) Vart har de här året tagit vägen då? :P Hihi..
Å snart har de gått 6 år sen Dark Man travade sina sista steg upp till häst himlen! :'( Saknaden gör så ont! :(
De sköna är att jag vet att han inte längre har ont!

Skrev lite med uppfödaren av valparna idag. Hon skrev att valparna växet så de knakar! :) hihi kul! Å att vi får komma å hälsa på dom när dom är 3 veckor ungefär, de vill säga om 2 veckor!!!! :D Wiiiiie!
Undra vilken valp man fastnar för :) Hihihi.. Gud va de ska bli kul!!

Gud va mycket vi har att göra den här sommaren! Den kommer bara att springa förbi! Jag har tagit semester sista veckan i juni till sista veckan i juli. För sista helgen i juni åker vi till Mantorp, å jag längtar ihjäl mig snart!! :) Å så flyttar vi ju för hoppningvis in i huset å så måste vi lägga ner maaaaassa tid på lillbäbis! :) hihi.. Å sen ska vi ju hinna med lite annat mysigt i sommar oxå ;) Vi pratade tidigare om att åka på Cross-VM i England, men tror inte de blir nå eftersom pengarna kommer gå till annat nu :P

Vi ska sälja nybilen snart oxå, den ska besiktas på fredag, sen åker den ut på annons :P Vill ha en 3-serie istället, lite mindre å drar mindre. Plus att COnny har massa saker till dom bilarna ;) Alltid bra de :P
Så om nån är sugen så äre ju bara att hojta till! Kanon fin bil, helt utan nå problem! Går som en klocka! :)

Väntar på Eve nu, eller när hon kommer hem, så ska vi äta lite mat :) Blir nog köttfärssås å makaroner :) Funkar alltid! :) Göttans dä!
Imorn börjar jag klockan 11 å slutar 19 :( Ska va på akupunktur klockan 8 först! :O Men de är ändå bra, för då hinner jag hem å vila lite å äta å så innan jag ska jobba. Skönt de oxå :)

Nä nu ska jag fortsätta att kolla på NCIS å längta efter min älskling som ääääntligen kommer hem imorn!
Hörs!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0