Soldag

Igår va de en riktigt härlig dag!
Tog med mig Baloo, Eve å Tarzan ut till vågbro å gick på prommis med dom å Linnea å Sessan. Riktigt riktigt härligt väder!! De va ju så varmt att man måsta klä av sig ju :) Va ute i ca 1,5 timmar eller nå sånt :) Efter de åkte jag å Eve hem igen å Linnea kom å hämta mig å Baloo i Sandarne igen. Vi åkte till verkstan å prata med våra grabbar, bestämde att vi skulle åka på Napoli å äta mat :) Efter de åkte vi till huset en sväng för Linnea ville se hur de såg ut där :P Conny snickra lite mer å vi åkte först på Coop å sen åkte vi å hämta Sessan. Åkte till Sandarne å gjorde iordning lite gotta, dipp å morötter å gurka :) Hämta Madde :) Sen när vi kom tillbaka hit så hade Cosmos kommit oxå. Sen kom Conny hem vid halv 9 typ. Då kolla vi på film å myste å hade super trevligt! :) Sen så kom vi på att vi skulle in på spelhallen å spela biljard. Men när vi kom dit så ville vi inte spela ;) haha.. Så då åkte vi på Preem å fika lite sen åkte vi åt separata håll. Då va klockan nästa 12 :P

Idag har jag å Baloo vart ute å myst i värmen igen :) Dock inte soligt som igår, men varmt va de ju ändå :) Conny är i huset å snickrar. Han är så duktig min fina!! :) hihi..

Snaaaaart kommer bäbisarna! Gini är så stor nu! Hon är en sprattlande kubik säger Therese, å hon årkar inte ens gå på prommis ;) hihi.. Hon är ju beräknad den 13 mars, men Therese tror hon kommer få före. :) Gini har åkt till uppfödaren nu så hon är redo att föda :) hihi.. Gud så kul!!! :)

Nä nu ska jag väl göra nå annat innan massören kommer! :)
/K

Kommentarer
Postat av: Annelie

Längtar efter Nikki Sixx! :D <3

2010-03-07 @ 18:43:01
URL: http://dlx.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0