Lite lustigt

Haha jaa ett inlägg jag läste är lite lustigt.. Men ni som känner mig å läst inlägget förstår nog ;) orkar inte gå in djupare på de..

I onsdags skickade Conny ett sms om att han hade en överraskning åt mig, å nyfiken som jag är så tjatade jag lite om att få veta, vilket jag inte fick.. :P Å överraskad blev jag verkligen! För när jag kommer hem så är Conny hemma! :D Han brukar ju komma hem på torsdagar :P Gissa om jag blev förvånad! :P hihi. Goding!

Igår efter jobbet hade jag en toppen kväll! Åkte å åt mat med älskling, Linnea å Cosmos :) Efter maten åkte grabbarna ner på verkstan å jag å Linnea åkte på Coop. Sen gjorde vi grabbarna sällskap :) Conny hade spolat av ISen oxå :) Å den åkte jag till jobbet igår! Wiiiie! Å de ska jag även göra idag! Såå nice! :)

Conny va å starta den svarta ISen igår oxå, å gissa om han va nöjd! ;) haha.. Han skickade till och med en film på när han står å varvar den ;) haha




Kommer en film på Sessan inne på versktan igår. Hon leker med en boll å är överlycklig ;)



Enjoy! ;)
/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0