Anledning..

Här har ni några anledningar till varför jag älskar Conny så mycket!

Jag älskar Conny för att han alltid ser till så att jag mår bra före han själv.
Jag älskar Conny för att han låter mig somna på hans bröst fast han egentligen inte kan sova så.
Jag älskar Conny för att han bryr sig om mig mer än nån annan.
Jag älskar Conny för att han ser MIG och inte bara mit utseende å min kropp som många andra killar gör.
Jag älskar Conny för att han bara tar emot när jag ringer å är arg, avregagerar mig på honom och sen lägger på för att sen ringa upp igen när jag lugnat mig.
Jag älskar Conny för att han alltid säger jag älskar dig innan vi går skilda vägar, eller avslutar vårt samtal.
Jag älskar Conny för att jag alltid får somna i hans famn även om det är 27 grader varmt inne.
Jag älskar Conny för att han inte vill att jag ska åka den "farliga" bilen när de är halt ute.
Jag älskar Conny för att han helt spontant ger mig en puss å säger "va fin du är sötnos".
Jag älskar Conny för att han alltid gör sitt bästa för att stötta mig när jag är ledsen, även när han är i Stockholm.
Jag älskar Conny för att han ALLTID stöttar mig oavsett vad det gäller.
Jag älskar Conny för att han är så tålmodig med mig.
Jag älskar Conny för att han gett mig en andra chans.
Jag älskar Conny för att han planerar sin framtid tillsammans med mig.
Jag älskar Conny för att han är min bästa vän!
Jag älskar Conny för att han är min!
Jag älskar Conny mer och mer för varje dag!

Du är mitt allt! <3
Det finns så himla många fler anledningar till varför jag älskar dig! Men vissa anledningar vet bara du och jag!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0