Å skalman han är tlöött!

Gisses va trött jag är idag! Å igår kväll oxå! Conny åkte till stockholm vid halv 11 typ. Å jag somna sååå fort, vet inte om jag ens märkte att han åkte från gården. Jag va ju så klart vaken (typ haha) när han åkte, han kan ju inte åka utan massa pussar å kramar inte ;) hihi..

By the way så fick Baloo bara 1or på utställningen i junior klassen å han kom ju 1a där men gick inte vidare eftersom dommaren dömde "fel". Therese hade pratat med dommaren efteråt om de för dommaren frågade hur han hade skött sig. Hon hade väl berättat att alla andra gånger Baloo blivit ställd så har han fått utmärkt kritik och gått jätte bra, så de va konstigt att han fick sån knepig kritik som han fick nu. Å den stämde verlkigen inte in på Ballen heller.. Men men.. Som tur är så tog vi ju den finaste rosetten ändå ;) haha..

Idag har jag vart på akupunktur igen. Carro satte 10 nålar i ryggen idag. Aj aj aaajjj!!! kan jag ju säga..
Nu ska jag kolla klart på Grey's å vänta på att Eve ska komma hem från stallet. För då ska vi äta tacos!! :D Goooott!! :D

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0