På tiden..

Hejsan!
De kanske är på tiden att jga gör en uppdatering här ;) Va ju bara lite mer än en månad sen jag orka skriva nå :P Men ska försöka göra ändring på de :P

Sixxten bara växer å växer å blir mer monstrig för varje dag :P Men han är sjukligt söt oxå! :) Hihi
Slänger in en bild på honom :)



så stilig nu! Alla andra hundar kommer få hård konkurrans när vi kliver in i ringen! ;) Första utställningen blir i augusti i hudik :) längtar massor! Nu är Sixxten 13 veckor, shit va fort de går :)

I helgen va jag till Sala på Rasspecial å ställde Baloo, där kom han 5a reserv pga för ljusa ögon och för lite päls. (Han har tappat mycket å inte fått tillbaka allt än). De va på lördagen, på söndagen va vi i Avesta på Svensk vinnare. Där fick han en slät etta, hade hoppats på nå mycket bättre. Dommaren dömde dock inte rätt då hon sa att han saknade 2 P1or å 1 P2a (tänder) men han saknar bara 1 P1a.. Struntade i att lämna in nån protest då de skulle kosta 700 kr och dommaren va från Kroatien :P Men tråkigt att han fick så i kritiken bara.. Men men, nya tag! :) Får väl se om han får följa med till hudik i augusti oxå. Men de är dock bara en inofficiell, men för träningens skull :)

Själv så har jag vart hemma nu två dagar för huvudvärk :( De tycker jag inte är så kul :(
Å i söndags va de ett år sen jag å Conny började träffas igen efter vårt uppehåll :) De är mycket kul! Snart har vi bott tillsammans i ett år. Han flyttade in till mig när jag kom hem från england, 19 juli 2009 :) Hihi..
Huset har vi kommit mycket långt med oxå! Snart äre dags att ställa in köket :D Så i slutet på juli ska vi flytta in! :D Wiie! Längtar massor!!!

Nä, nu orkar jag inte skriva nå mer. Men ska försöka hålla i de här nu ;)
Ha de bra!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0