Welcome 2010

Mitt nyår firades tillsmamans med min älskling! Vi åkte ut till Peter å där va de fest må jag säga ;) Conny drack lite öl han å jag körde :) Vid 12 slaget åkte vi ner på verkstand å kolla när Lars sköt raketer å så pussades vi ju så klart ;) hihi..
Baloo va duktig! Tyckte de va lite läskigt med de vinande ljudet å de stakra ljuset som regnade ner mot honom :) Men de gick bra. Dagen efter fick jag leka chafför, å skjusta bästa Larsson hem till mobodarne. Va in å kika hur han bor oxå, trevligt. Oj oj så mycket tok vi har hittat på förr i tiden han å jag :)

I lördags va jag på tjejfest ute i Östanbo hos Therese. De va trevligt! Mycket hundprat blev de! De ska verkligen bli spännande allt som ska göras! Längtar å hoppas! :)
Igår åkte jag å Conny å Martin till sundsvall å hämta en "ny" 318 is e30 till Martin å Conny är lite små avis på Martin för den är alpinvit. Conny har ju bara en alpinvit e36 (som egenligen är min) ;) haha. skithögar!
Sen när vi kom hem vid typ 19:30 lagade jag tacos till oss å helene å Lars, de va very gott! Dom åkte hem rätt tidigt, eller ja typ 22 iaf :P Conny skulle åka å jobba, men behövde inte åka förens imorse. Helt underbart! Å gissa om de va massa mys efter dom åkt! :) som tur är kommer han hem imorn kväll igen. Hatar verkligen att han ligger borta! :(
Å jag vill åka hem, är lagom skit less på de här. Tänk om de bara va å säga hej då, nu drar jag å kommer aldrig mer tillbaka! Men så är ju itne fallet!
Speciellt inte med alla våra planer..
Fick lån idag, så vi kan köpa våran nya bil! :) Längtar! Å vi ska på banken snart igen å fixa huslånet å skriva halva de på mig å lite sånt, kul kul!! :)

Idag besikta jag om bilen å den gick igenom på håret! Lambda värdet va ju för högt. De låg på 1,27 å får ligga på 1,03. conny å Martin fixa de genom att svetsa avgassystemet. Så idag när jag besikta hade jag PRICK 1,03 i lambda värde. Haha snacka tur ;) Tur att man har pappa som jobbar där ;) Men de va inte han som besikta den måste jag tillägga, han stog lite fint bredvid en stund å berätta att jag va hans dotter ;) haha
Å tok snöa börja de göra när jag stog å vänta på att få köra in på besiktnigen! Tycker de har kommit tillräckligt mycket snö nu! Nu vill jag ha sommar å soooool!
När jag kommer hem idag ska jag äta mat, för jag hann knappt äta nån lunsch eftersom de blev så sent på besiktningen. Va skit mycket bilar där innan mig :( Sen ska jag sova å vänta på att de ska bli imorn så Conny kommer hem igen! Ååh va jag längtar! Tycker inte inte inte om att sova själva, hatar att va utan han! Blää!
Nä men nu tycker jag att jag har skrivit tillräckligt!
Hörs nå sen!

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0