Sjukling

Helgen har vart blandad faktiskt! I fredags slutade jag sent så då gjorde vi inge specielt.
Igår så hade jag å helene en heldag tillsammans å va å shoppa lite å så :) Åkte å kolla lite hur de gick för älskling att lägga golv i huset :) Great! Sen på kvällen vart de nån öl å utgång.
Fattar itne hur f*n folk orkar trängas i kön in till Olles en helt vanlig j*vla lördag i Söderhamn!?!?! De är helt sjukt! Jaja, sket i Olles å gick på JH istället.. Där är de ju heeeeelt j*vla värdelöst nu alltså!! Man kan inte gå ner på dansgolvet nere längre å dom har tagit bort garderoben! :O Å sen undrar dom varför dom tappar folk!?! Patetiskt!
Jaja där vart de iaf en öl å ett ex antal Captain Morgan å Cola för älskling ;) Lagomt skit mycket på lyset vid 2 tiden skjutsade Fredrik hem oss. Tack för de!!
Vi skulle gå ut med hunden när vi kom hem, Conny tog typ ett steg framåt å tre bakot ;) hihi sötnos! Ramla i snön två gånger gjorde han oxå! :P hahah.. Tur att hunden rastar sig själv sånna gånger, för de gick inte speciellt fort må jag säga. Sen hemma så ramla han ur sängen två gånger oxå. Haha tänkte lägga upp en härlig bild på honom men har inte lagt in dom på datan än :P kan hända att dom kommer upp på kickiis.bilddagboken.se istället :P
Idag har han legat EXAKT hela dagen! Stackarn är jätte dålig! De är nog inte bara bakfylla på honom just nu faktiskt! För då borde han ha repat sig vid de här laget. Han har till och med svettats så han fått pärlor i pannan :( Fast han svettades aldrig för att han va varm :S Tog på sig en T-shirt å den va dyng sur på en gång :S inte bra de inte.. Han har inte ens ätit nå.. Har försökt petet i han lite mat men han kan inte äta. Min stackars lilla älskling! Tror han blir hemma från Stockholm imorn..

Har vart hos Tilda ikväll oxå för hon fyller 2 år idag! Hihi goungen mosters! <3 Conny stannade dock hemma :( Hon blev jätte glad över klossar å böckerna hon fick av oss å Helene å Lars. Å Baloo oxå så klart! :) Hihi.. "Titta däär" Sa hon jätte glatt! Hihi :) Älsklingsungen min! <3

Imorn börjar jag klockan 8. Så jag ska krypa ner i sängen bredvid mitt hjärta nu å kolla på tv innan jag ska sova. Japp så blire.. Först ska jag gå å göra ordning mat lådan! :)

/K


Kommentarer
Postat av: Danielle

Tack :) ja jag vet inte vad jag tycker - men kändes lite tråkigt efter ett bra tag med rött:p Tack detsamma!:)

2010-01-18 @ 22:10:57
URL: http://daniellesoling.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0