Ryggproblem!

Ost krokar är typ skit gott! Har suttit å tjockat lite sånna med cola, gott! :D

Idag jobbade jag 8-12.30 hihi super skönt! Åkte till sjukgymnasten efter de å fick svar på min onda rygg (som jag haft problem med i 5 år). Ska bli skönt att komma tillbaka å få akupunktur å sjukgymnastik igen!! Första omgången får jag nästa fredag.
Jag är överrörlig i ryggen och musklerna orkar inte hålla tätt och höll på å brytas ner för de inte fick tillräckligt av nå grejs som finns i kroppen. Sjukgymnasten kunna typ stoppa in hela sin hand bakom mitt skulderblad å de ska visst inte va så ;) Kotorna i ryggen sviktar för att musklerna är så dåliga :S Vänster ben sitter fast oxå.. m.m. m.m. kommer inte ihåg allt som hon sa va fel :P Men allt går att fixa genom massa massa träning å akupunktur. Men de tar typ 6 månader innan jag kommer märka att ryggen börjar bli starkare. Smärtan går ju dock bort med akupunkturen :) Äh, de blir nog bra så småningom!
Men mitt bäcken va kanooon fint iaf! Å de va ju bra de! :) Höger axel va väl inte skit bra däremot :P



Nu väntar jag på att Conny ska komma hem. Han är på verkstan eller i huset eller nån stans :P Han skulle på Forsell å hämta virke till huset å till verkstan för att sätta dit AC Schnitzer backspeglarna på min bil. Oj oj oj så han donar. Å jag är bara hemma å latar mig :P haha..
När han kommit hem ska vi åka å handla sen laga nå mat. Men vad????

Å va ska man hitta på ikväll då? Nån som vill hitta på nå? Öppen för alla förslag! :)

/K


Kommentarer
Postat av: Helene

Glöm inte tårt/fika hos din svärfar =)

2010-01-22 @ 18:10:45
Postat av: Kickis

Näedå de har jag blivit infad om :P

2010-01-22 @ 18:40:10
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0