Inofficiella hundutställning 28 februari 2010

Gissa om jag längtar!!!
Jag ska ställa Baloo på utställningen den 28 februari :) Ska bli så spännande!

http://soderhamnskk1.dinstudio.se/text1_85.html

Så nu måste de tränas ;) haha.. Hoppas Therese har tid för mig i helgen? ;)

För övrigt så känner jag mig bättre idag så imorn ska jag jobba. Sen på torsdag åker jag till stockholm. Får sällskap av Cosmos å Linnea! Toppen! :D Tack för de! Egentligen skulle Cosmos besikta bilen på torsdag, men jag har ju inte en pappa som typ besiktningschef för intet heller ;) haha.. Ringde imorse å ändrade tiden åt Cosmos så pappa tar in den imorn bitti istället ;)
På fredag ska jag på akupunktur oxå, fan va skönt, har verkligen ont nu :(

Jaja, jag har inget mer att berätta ;)

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0