Big girls don't cry

Haha jaa ännu en kväll i de tunerande livet. Aah va härligt de är! ;) haha, nä men jävligt kul har vi iaf!

Trött som en gris är jag! De kanske kan bero på att jag hade fröken Grue här till typ 1 inatt ;) haha.. Men de va de lätt värt! Hade ett mycket mycket trevligt å intressant samtal hon å jag om.. nä kanske inte ska ta upp de här.. ;) haha men bra nog spännan de va e å prata om iaf ;) Å Vi prata  massa annat tok oxå så klart! Henne kan man prata med om allt å i en evighet! Lessnar aldrig på de heller! :D
Så jag har vart skapligt trött på jobbet idag. Å gissa om vi haft å göra idag då så klart bara för de :P Men men, tog mig igenom den här arbetsdagen oxå. De kan bli värre imorn eftersom jag jobbar till 19 å vet att Conny är hemma å väntar på mig då när jag slutat. Suck för att jobba då! Man kan ju hoppas på en betydligt mycket lugnare dag imorn, men jag tvekar på de...

Åååh va jag saknar min fina älskling! De gör ont i mig. :( Hatar verkligen när han är borta. Blir en stooor tomhet här då.. Ska bli så underbart att få ligga i hans famn å somna på hans bröst imorn! Hihi somna mitt på hans bröst så han måste lyfta bort mig efter jag somnat för att han ska kunna somna. :P Oops. :) Men de är så himla mysigt :) Å jag saknar alla pussar å alla kramar! Älskade älskling <3

Å ihelgen har jag å göra i huset iaf! :) Den som är sugen på att hjälpa till får mer än gärna göra de :) Å den kan ju få komma på inflyttnignsfesten sen oxå då ;) haha..
Nä nu ska jag fan hoppa in i duschen å sen gå å sova! Är ju som sagt så jävla trött. Men först ska jag ringa till mitt hjärta å säga godnatt.
Hej hopp!

/K

Kommentarer
Postat av: helene

o riktigt goa negerbollar va det oxå =) o visst finns det massor o pratas om, tur är väl det, skulle va så trist annars =) kramisar

2010-01-13 @ 22:32:11
Postat av: Kickis

Hihi jaa, men nu är dom slut! :P Ja de skulle de, men de är aldrig trist att prata med dig inte! ;) hihi.. Vi får ta en helkväll i helgen tyker jag! :) Med massa god mat å annat gotta, å film :) Kramar

2010-01-14 @ 12:30:57
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0