Utställning!

Igår klev jag upp kvart över 6, skjutsade Conny till stan. Hämtade även Soling å Björn. Dom skulle åka till Borlänge halv 7 på nån utbildning till draget i sommar. Inte skit kul att kliva upp då inte! När jag kom hem gick jag ut med Baloo å sen sov vi en stund. Vid 11 tiden åkte jag å Baloo in till tennishallen å gjorde ordning för dagens utställning. Åkte hem till mamma å åt mat vid 18 tiden. Helt fördig, med världens huvudvärk. Hämta Conny, Soling å Björn vid 20:30 typ. Sen vart de vila en stund på soffan. Sen gicvk jag ut med hunden å tog mig en dusch. Sen vart de ladda om batterierna tills idag!

Klev upp kvart i 7 idag tror jag de va.. Gick ut med Baloo å gjorde mig ordning å åkte upp till Tennishallen. Instalera både mig å Baloo å gick å hämta start nummer. Jag stog å sålde Kataloger ett tag, sen kollade jag på utställnigne ett tag innan de va våran tur att gå in i ringen. De gick dock inte så bra i junior klassen. Eller bra gick de, men vi fick ingen rosett. Baloo stog jätte fins. Men dommaren tyckte att han kunna ha mer vinklande haser å han hade inget bröst. (Vilket är jätte konstigt att han tycker så eftersom han fick cert å ck å blev bästa junior hane på Stora Stockholm, plus så dömde han dom andra Schipparna konstigt oxå) Men men, vi ladda om å tog nya tag till KMet, där tog vi 3dje platsen :) Så super nöjd är jag med de iaf!! :) Har världens finaste hund vad dom än säger! :) hihi..

Här nedan kommer några bilder som Sofia Olsson knäppte :)



Dommaren känner på Baloo



Jag å Baloo i ringen :)



I ringen igen :)

Tack Sofia för bilderna! :)
Jag kommer även få bilder som Tess knäppte, men har inte fått dom än. Hon skulle fixa ljuset å lite sånt på bilderna så de syns bättre först :)

Men jag knäppte kort på rosetten när jag kom hem:



Våran fiiina rosett!! :)



Rosetten är ganska stor kan man ju säga ;) hihi.. Å den är såå fiiin!!

Men som sagt, de kommer komma fler bilder sen, vet inte riktigt när bara :P

Nu ligger Baloo helt utslagen å sover sötnosen! Själv så är jag tvär slut jag oxå! Conny är inne på verkstan. Vi ska väl äta sen nån gång när han kommer hem. Tillsammans med Helene å Lars så klart, som vanligt på söndagar! ;) hihi..

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0