Städ dag

Igår va de en rätt hektisk dag med stark huvudvärk! :( Jobbade till 16:15, då kom Conny å hämtade mig. Åkte hem å släppte in massören, Conny la sig å fick massage först medans jag lagade mat. Fick mycket bra betyg på maten av Conny. Han sa att de va godare än bearnaisesås ;) haha å de är inte ett dåligt betyg de inte med tanke på hur mycket han älskar de ;) hahaha, sötnos! Efter vi ätit va de min tur att få massage. Massören höll till uppe hos Eve så Agneta fick lägga sig emellan :) Efter jag blivit knådad, med sååå mycket smärta, så åkte jag, Annelie, Rävas, Conny å Tilda till Gävle å köpte våran nya bil. En BMW (såklart) 528 e39 Touring :) Riktigt fin va den! Mycket nöjd. Ska på M5 front på den bara å andra fälgar å andra backspeglar så äre kanoners sen! :) Nu slipper jag som sagt oroa min att vi inte har nån bra bil tills valpen kommer! :P Å de är så skönt att ha två bilar så vi slipper bli så låst när den ena av oss tagit e36an. Så nu har jag två bilar haha ;) 
När vi kom hem igen så åkte Conny till Håkan å tina hans rör som hade frysit. Jag umgick lite med dom andra tre :)

Idag har jag städat, hela lägenheten är fin å ren nu! Gissa vem som kommer ha ont i ryggen! Jo jag! Men jag älskar när de är rent å fräscht å nybäddat i sängen! Underbart! Conny är i huset å snickrar, duktig han är :) Vi va å kolla vilket golv vi ska ha på nerevåningen idag å fick pris på de å så, så de är bara att åka å köpa de när de är dags. De är inte allt för långt dit nu :) Toppen!!

Imorn ska jag tvätta, de är väl inte lika roligt! längtar tills vi kan flytta in i huset så jag kan tvätta när som hellst å bara kunna stänga in en maskin lite då och då när de behövs. :)
Imorn kommer även en som ska tvätta våran soffan! De är verkligen välbehövligt!! :) Å gratis dessutom, ännu bättre! :D

De va nå jag tänkte skriva.. men jag har glömt bort va de va.. hm.. typiskt! Äh skriver väl sen om jag kommer på va de va! :P haha

/K


www.bubbelroom.se


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0