Motto

Jag har kommit på att mitt motto här i livet är: Gör som havet, Våga! För de är exakt vad man måste göra för att kunna ta sig någon stans. Man måste våga fatta egna beslut, våga leva lite på gränsen, våga chansa å våga hoppas. Gör man inte de så kommer man inte långt. :)

Idag jobbade jag 10-15 med 45 min lunsch, hmm.. jaja.. har pratar med facket om detta så vi får väl se hur de slutar! Jag har även tänk ut en annan sak jag ska göra, men de kan jag inte ta upp här. Inte än iaf..
Conny kom å hämta mig på jobbet, han å Baloo hade vart på verkstan. Baloo va kvar medans Conny hämta mig. Så åkte å hämta han där, villde bill lekte massa massa med Rocky (Så nu är han svartare än vanligt haha), vilket han hade gjort i typ 2-3 timmar :) Då vet vi nån som kommer sova gott inatt, å de gör han nu oxå :) under soffan, haha :P
Conny hade fått den nya inredningen till E36an idag, vit skinn inrednign!! :) Niiice! Kommer en bild sen nä de är klart! Han är å byter den nu :) Fast inredningen ska iväg på uppfräschning när den sitter i bilen, så på måndag lämnas min pärla bort :) Den gamla inredningen som sitter i har Conny redan sålt, duktig han är min älskling :) 

Har även fått höra att de inte gått att titta på filmen jag la ut på Ballen när han söker godisar. Men nu har jag fixat till så de ska gå att titta på de lilla ångloken som springer runt :) Har ni på hög volym hör ni hur han låter som ett ånglok! Hihi han är så söt! <3

Hmm, undra va vi ska äta idag då, läre nog ta mig in till stan å handla nånting.. Men jag vet inte vad.. Hmm.. Jag kommer nog på nå, men ni får gärna ge nå förslag :)

Jaja, hade bra!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0