HelvetesJävlaPissSkit!

Ååååh jag är så jävla arg just nu! Den här gången äre inte på nån omogen idiot som lägger dumma kommentarer utan nu är jag riktigt jävla arg på idioten till FTG läkare på FTG hälsan! Åååh! Varför skulle min riktiga läkare sluta för!?!?! Han kunna man ju iaf disktutera med å han va iaf trevlig! Den här idioten satt bara å dumförklara mig. "varför gör du inget för då" "varför tränar du inte för då" "du kan ju inte göra si å så" "kommer aldrig gå igenom hos försäkringskassan" Hmm.. hur fan kan inte en sjukskrivning som gått så jäävla bra tidigare inte gå igenom hos försäkringskassan nu de fattar jag inte!? Å ja jag tränar min rygg, varför tror du att jag går på sjukgymnastik din jävla idiot! Å ja jag har tragit de lite lugnt på träningssidan nu när jag inte haft nån häst. Å jag har inte kunnat träna ryggen nå mer än va jag gjort tidigare för de har inte funnits tid till de. "Fel på en rygg finns inte egentligen" Nähää konstigt att sjukgymnasten hittar fel då.. Ååååh så arg!! Å synd att jag haft problem med ryggen sen jag va 15 år. Men nå fel på ryggen de kan man inte ha. Å så vill han att jag ska komma tillbaka på onsdag för han ska kolla på min rygg.. Hmm tror han inte på mig tro.. Skit på dig!

Hej!
/K

Kommentarer
Postat av: Annelie

Dom säger att bönder är ett eget folk, men läkare är fan värre! =))

2010-02-04 @ 14:53:27
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja men så har ju jag inte haft något fel på knät jag heller. =D

2010-02-04 @ 15:02:46
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Kickis

Haha mm precis, muppar!!

2010-02-04 @ 15:28:03
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0