Conny Nilsson

Åh va jag älskar dig!
Är så glad att jag lyckades få dig tillbaka där i juni månad! :) Med tanke på hur de slutade sist :( Men bort med de dåliga som hände då å in med all kärlek som finns hoss oss nu! :) De kändes så skönt när du sa att dina känslor för mig va desamma, du hade aldrig släppt å gått vidare! Fast vi inte va med varann på ett halv år. De värmde i mitt hjärta! Jag behövde bara få båda fötterna på jorden. Och sen inse att du är världens bästa å den helt rätte för mig! Du är mitt allt, du gör mig så lycklig!
Å jag blev så glad när du frågade om jag ville förlova mig med dig!! :) Goding!
Jag längtar tills vårt hus är klart så vi kan flytta in å fortsätta vårt underbara liv i nytt hus! :D
Ja, dig vill jag aldrig va utan! De är så tomt utan dig på veckorna! Jag hatar att inte få sova med dig, jag hatar att inte få somna på ditt bröst å jag hatar att inte få vakna upp tätt intill dig! Jag hatar att inte få på pussa på dig eller snosa på din hals! Jag hatar ditt jobb!
Men jag älskar dig! Jag älskar allt med dig, till och med när du pussar mig med snusen i ;) hihi.. 
I mina ögon är du den finaste å bästa som finns!
Å du kan allt, å du gör allt för mig!
Å du gör mig bortskämd! Inte bara på saker, utan på all din kärlek oxå! <3
Du är min andra hälft, en del av mitt hjärta!!
 




Idag - imorgon - För Alltid!!!!! <3<3<3

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0