Blåsljud

Idag slutade jag halv 12, tok skönt! :) Åkte å hämta Baloo från Lars då å sen vart de en prommis  :)
Tilda å Annelie kom på besök igen :)
Har tvättat skit mycket idag, å ändå har inte allt blivit tvättat, hann inte för tvätt tiden tog slut :( Så ska tvätta på torsdag igen. Mellan tvätt varven vart de prommis, mysigt!

Nu sitter jag med tensen på ryggen å de sticker gött :P Men de kliar av den :S Imorn ska jag på sjukgymnastik, skööööönt!!!

Idag fick jag ett besked av läkaren som jag verkligen inte va beredd på. Fick veta att jag hade ett litet blåsljud på hjärtat.. Men de va inge farligt som de va nu. Va bara på grad 1 som tur är! Men om jag skulle märka av att jag blev anfådd då jag normalt inte blir de så skulle jag höra av mig.. Undra om min ansträngnings astma har nåt ihop med de.. ? De kanske inte är ansträngings astma med andra ord. Tänkte inte på att fråga om de.. Jaja, de va inte farligt nu iaf :) Tur är väl de :)

Nu ska jag gå ut med Baloo sen ska jag mysa ner mig i soffan innan vi ska gå å sova vovven å jag :)
Hörs!

/K 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0