Bandvagn

Idag så har de vart en kort arbetsdag..Men de känns som om jag jobbade 8-19. Fy fan! Å de känns i ryggen som om jag har blivit överkörd av en bandvagn eller nå!

Imorn kommer äntligen älskling hem igen :) Han har köpt en present åt mig, undra va de är! :) Hihi goding!

Vart inge biltittande för Conny igår för han fick inte tag på killen som har bilen. Kanske åker idag istället om han vill svara idag! Hoppas :)

Jag har nyss ätit lite mat, ska dammsuga å städa lite nu så de är fint imorn när han kommer hem. Förlåt min rygg, men jag måste plåga dig med dom här sysslorna!:( Sätter på mig tensen undertiden så kanske jag är lite snäll mot ryggen iaf!

Du gör mig till världens lyckligaste tjej älskling! :) <3

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0